کامپوننت پشتیبانی rsticket فارسی و شمسی برای جوملا 3 و 2.5 منتشر شد. . Rsticket بهترین کامپوننت تیکت دهی و ایجاد سیستم پشتیبانی در جوملاست

 

 

در زیر به برخی از ویژگی های این کامپوننت می پردازیم :

  • کاملا فارسی و تاریخ کاملا شمسی
  • امکان ایجاد بخش دانشنامه
  • ارسال پرسش توسط کاربران سایت و دریافت پاسخ بصورت آنلاین
  • امکان ایجاد دسته بندی موضوعی
  • تعریف و دسته بندی تیم پشتیبانی به همراه اعمال سطوح دسترسی
  • ثبت و نگهداری تمامی تیکت های ارسال شده توسط کاربر
  • امکان ارجاع تیکت به واحد یا کارشناس دیگر به همراه توضیحات
  • فعال و غیر فعال کردن دسترسی به سیستم تیکت برای کاربران توسط مدیر سایت
  • قراردادن امضای کارشناس پشتیبانی در انتهای پاسخ، بصورت خودکار
  • امکان ارسال تیکت به همراه فایل های ضمیمه توسط کاربر
  • ارسال ایمیل های اتوماتیک جهت آگاه سازی مدیر و کاربر سایت
  • ارسال ایمیل های آگاه سازی به صورتHTML
  • امکان افزودن کارشناس برای پاسخگویی به تیکت ها بر اساس سطوح دسترسی و همچنین دپارتمان ها
  • امکان ایجاد پاسخ های سریع توسط مدیر سایت
  • امکان جستجو در تیکت ها و ذخیره سازی نتایج
  • امکان مشخص نمودن وضعیت پرسش و همچنین دسته بندی بر حسب دپارتمان و الویت
  • امکان تعریف فیلدهای اضافی جهت دریافت اطلاعات کامل تر از کاربران برای هر یک از دپارتمان ها
  • دارای کد امنیتی برای تشخیص کاربر انسانی از روبوت ها
  • امکان ایجاد دپارتمان های متفاوت برای کاربران سایت
  • مرتب سازی تیکت ها بر اساس تاریخ، مشتری یا اولویت

Share this post

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
خواندن 24 دفعه آخرین ویرایش در 26 خرداد, 1397
بارگیری پیوست‌ها:
50,000ریال
کد: 154234
تعداد:

عضو گروه تلگرامی ما شوید

بالا
ما از کوکی ها برای بهبود وب سایت استفاده می کنیم.ادامه استفاده شما از کوکی ها. نشان دهنده رضایت شماست. جزئیات بیشتر ...